Linea Berglund

Dag 9: 6 sanningar om mig

Permalink0
  1. Jag kan slicka mig själv på armbågen.
  2. Jag älskar att dansa och gör alltid en segerdans när jag lyckas med något och dansar gärna lite galet för att få människor att skratta.
  3. När jag tittar på en bild eller film som någon skickar till mig brukar jag alltid kisa eller hålla en hand för ögonen och titta igenom fingrarna så att jag inte blir rädd om det är en skrämsel-grej.
  4. Jag målar om mina naglar varje dag (om jag inte känner för en speciell färg så har jag iaf genomskinligt lack).
  5. Flera gånger (men inte just nu) har jag haft oanvända strumpor i garderoben bara för att de är fina och jag inte har velat förstöra vikningen. Jag viker även mina strumpor.
  6. Om jag sover längre än klockan 8 på morgonen så får jag ont i tänderna.
Till top