Linea Berglund

Vilket är godast?

HÄLSA OCH TRÄNING Permalink0
Livet visar en verkligen.
Jag bestämde mig för att köpa det allra sista godiset, NÅGONSIN. För nu vill jag inte mer, varken godis eller sötsaker, usch och fy.
Så jag gick in på ica, köpte mig en tutti frutti påse, 1 liten snickers och en starbar. Jag äter tutti fruttin i bilen och hinner bara äta halva, sen ska min mor förbi min syster lite snabbt och jag skickar med henne resten av godispåsen eftersom jag visste att jag inte ville ha mer. Sedan såg jag starbaren och tänkte "Nåja, lika bra att få det gjort".. Så där satt jag i mörkret och väntade på min mor med munnen full av choklad och ser att min bror kommer gåendes. Han öppnade dörren och jag erbjöd honom min snickers, och han tackade inte nej. Så det var mitt sista godis och jag är glad över att jag delade med mig!

Dags för mig att googla mig till vad raw food är och innebär, samt allt nyttigt och gott som kan göras.
Till top