Linea Berglund

Tiden är inne..

VARDAG Klocka, Klockor, Nevil, Triwa Permalink0
..för mig att skriva några rader!

Hej!
Ja, inaktiv är mitt andra namn, men nu fann jag lite tid. Har en tenta som börjar vid 16.30 idag, vilket innebär att jag har gott om tid till studier, efter det här inlägget ;)
 
Under den här tiden som jag inte har skrivit här så har det faktiskt hänt saker. Jag har ägnat mig åt studierna och lyckats förvånansvärt bra.
Livet i övrigt är väldigt hetsigt, allting händer på en gång och allting måste göras på en gång, det är härligt men det tar på krafterna. Så jag hoppas att ni verkligen inte blir arga för att det inte skrivs så mycket här, jag är på gång! 
Under jullovet blir det säkert en hel del inlägg och lite mer intressanta :)
 
Och nu till det jag ville visa, dessa snygga klockor från Triwa! Kunde inte dö mer.
(Klicka på sifforna för att komma till klockorna1,2,3,4)
 
Till top