Linea Berglund

Utmaningar

HÄLSA OCH TRÄNING Hälsa, Nyår, Utmaning, Välmående Permalink2
Go'kväll!
Ja, snart är det nya året här, men jag började med mina "löften" tidigare! Det gäller att vara ute i god tid.

Skämt åsido, jag är inte så förtjust i det här med nyårslöften, Jag gillar utmaningar mer! Att sätta upp ett mål som ska nås och om det inte gör det så blir man lite straffad. 
Jag tror mer på utmaningar, det får kämpen i mig att vilja vinna, det gör mig taggad och håller mig levande :)  
Så nu har jag massor med mål framför mig, bara för att jag tycker att det är hur kul som helst!
 
Idag var jag inne på HBC för att få lite ompyssling inför nyår och bättre blev det när jag kom ut med ett presentkort i handen! 
De senaste veckorna har varit extremt fullproppade och det har gjort att rutiner har kommit åt sidan, något som för mig är väldigt viktigt i vanliga fall. Saker och ting ska vara på sin plats och jag vill planera mina dagar, så är det. 
Detta har då lett till lite sämre sömn och mat har satt sina spår i hyn, vilket HBC mer än gärna ville kika mer på. Min tid är bokad och nu kanske jag äntligen kan få veta vad som är bäst för just min hud när det gäller hudvårdprodukter.
Det bästa för hyn och välmåendet är trots allt sömn, hälsosam kost, en stressfri vardag, ompyssling och kärlek. 
 
Hoppas ni mår bra! 
Kram
 
 
#1 - - VICTORIA:

vem fan är du och varför har du tagit över min blogg adress?!

Svar: Pratar gärna igenom det här om det har skett något misstag, dock med en vänligare ton så att problemet kan lösas och inte förstoras. Adressen var tillgänglig och jag har alltid hetat linealabolina fast blogg.se efter, hur hittar jag dig?
Linéa

#2 - - victoria:

förlåt för att jag var otrevlig! (hettans stund) blev väldigt nervös att min blogg försvann. min blogg heter victoria.blo.gg. förlåt igen för att jag var otrevlig :) men min kik om du har är vctoria Facebook victoria mattsson :)

Svar: Förstår din oro, dock kan jag inte hjälpa dig mer än att säga att det inte är jag som har försökt ta över din blogg. Maila blogg.se, de hjälper dig säkert att hitta vem som ligger bakom detta :) Hoppas det löser sig för dig :)
Linéa

Till top