Linea Berglund

En bra dag

VARDAG Permalink2
Hej!
Idag är verkligen en bra dag! Idag fick jag nämligen min iPhone! Så nu sitter jag och väntar på att få fixa och trixa med den, men först ska jag ta en snabbdusch eftersom jag körde ett grymt pass på gymmet.
Jag gjorde lite som alla andra och laddade upp med Celsius persika/mango (riktigt god!) och vilken kick jag fick. Har varit fri från kaffe i ungefär 1½ vecka och det märktes efter att jag hade fått i mig koffeinet från drycken! Jag vet inte om det berodde på drycken eller om jag bara var glad idag, men mitt pass var grymt! 
Hoppas benpasset imorgon blir lika härligt :D

Om ni vill läsa lite om celsius kan ni klicka HÄR!
Kram
#1 - - Julia:

Jag vill bygga lite muskler men samtidigt få mindre lår, tips? Du kanske Kan visa ett "schema" som du går efter? Där både styrka och kondition är med :) Vore tacksamt!

Ps. bra blogg! :)

Svar: Hej Julia! Tack för din kommentar!Jag är verkligen ingen expert men jag kan gärna ge dig tips utifrån min egen träning. Menar du att du vill bygga muskler på benen eller överhuvudtaget?
För att slimma till låren krävs kondition och övningar med lätta vikter (eller övningar utan vikter), samt fler repetitioner. Det är då du bygger långa muskler och får uthållighet :)
Om du vill kan jag försöka klistra ihop ett bra benpass åt dig?
Kram Linéa
Linéa

#2 - - Mikael:

Hej, hoppas jag inte stör!

Jag ville bara höra med dig om du har något intresse av ett Modeforum? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas som inte har råd att betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor kram från ModeMikael

Till top