Linea Berglund

"F" is for FUN

HÄLSA OCH TRÄNING, VARDAG Permalink0
Jag längtar så in i bomben till tolvslaget och det nya året, självklart julen med, har bara en förmåga att tänka på allt kul i framtiden ;) (MEN! nuet är viktigast ♥).. 
 
Min känsla är att 2015 kommer bli det bästa året i mitt liv, jag bara känner det på mig!
Det senaste halvåret har varit så, åh nä jag vet inte hur jag ska beskriva det, så himla bra bara.
Jag känner mig fylld av lycka och vill göra saker, därför bestämde jag mig för att skriva en lista på allt som hade varit roligt att göra, inte just 2015 utan framöver ッ
Skrev ner en del för att utmana mig själv lite och saker som hade varit så kul att göra för sakens skull! T.ex. söka till hallåa i TV4 när det kommer tillfälle, det viktiga är inte att bli antagen utan att bara göra det. Tävla i bikinifitness, det viktiga här är att glädjas åt vinsten, för den tar jag! Ta mig till Borås hinderbana i sommar med någon driven och energisk människa eftersom det aldrig blev av i somras, osv.
Jag tror att det kommande året kommer vara fullt av utmaningar och det är det jag vill ha! Vill ha något som för mig framåt och som man kan utvecklas av, det är lycka.
 
Den senaste veckan så har allt bara kommit till mig, i veckan så har jag t.ex. gått runt och funderat på ytterligare jobb jag skulle kunna söka, samt att jag skulle skicka en julhälsning till en vän. Dagen där på ringde den här vännen upp mig och erbjöd mig ett jobb! Otippat!
Jag har även gått runt i en vecka och tänkt att jag ska köpa D-vitamin för att piggna till lite men alltid glömt bort det i affären (Dåligt minne, tecken på.. D-vitamin brist? japp). Så idag när jag sprang in på Life för att köpa en questbar att tugga på stannar kassörskan mig efter att jag redan önskat en god jul, sträcker sig över disken och ger mig en liten medlemspresent, gissa vad det var? D-vitamin. Även om det här händer för alla så kan jag inte låta bli att glädjas liite extra när sånt här händer. 
 
♥ Kram 
 Och jo, lite gifs.
 
 
 
 
Till top