Linea Berglund

Jag beundrar kloka människor

TIPS Permalink0
Idag ger jag er intressant läsning.
För ett par - tre veckor sedan satt jag och bläddrade igenom google och hittade en (enligt mig) fantastisk kvinna.
En kvinna som själv beskriver sin blogg som: "om att vara sitt bästa jag". 
Cilla har tankar om både psykisk och fysisk hälsa och välmående allmänt som verkligen träffar rätt, hennes sätt att uttrycka sig är fantastiskt och speglar mina egna tankar som jag allt för sällan lägger tid på att försöka skriva ner, jag fastnade för hela hennes personlighet helt enkelt!
Det här är en kvinna med fötterna på jorden och med hjärtat på rätt ställe.
 
Anledning till att jag länkar hennes blogg är just för detta och för att hennes sätt att tänka liknar mitt, så när jag inte uppdaterar här, ja då finns det gott om nyttigheter på hennes blogg, njut!
 
Du hittar Cillas blogg HÄR!
20140111-111700.jpg
Till top