Linea Berglund

Du som har mig

POESI AV MIG Permalink2
 
Du skulle se mig nu
 så full av förväntan 
 så avklädd inför dig 
 redo att lindas in
Men lusten skrämmer mig
 även om våra hjärtan
 redan har flätats ihop
 
#1 - - Brandon Lee:

Vilken fin poesi du skriver, verkligen, fortsätt med det. Ha det bra.

Svar: Vad glad jag blir! Tack så himla mycket! Roligt att du gillar dem :) ha en fin dag!
linealabolina.blogg.se

#2 - - Anonym:

Glömde du någon gång att applicera xlash? Har använt det i tre veckor nu och glömde nämligen att applicera igårkväll... Är väldigt orolig att "behandlingen" ska avbrytas nu och att jag kommer bli tvungen att vänta 4-6 veckor till innan jag får mitt resultat.

Svar: Var lugn! Själv tar jag inte xlash varje dag, ibland tar jag det bara en gång i veckan och ibland alla dagar :) Det enda xlash gör att att påskynda tillväxten av dina fransar, dina fransar växer ändå men en frans "lever" i ca 60 dagar. Så när du tar xlash påskyndar du tillväxten, att missa en dag gör därför inget eftersom de fortfarande växer och alla fransar växer i olika tempon :)
linealabolina.blogg.se

Till top