Linea Berglund

LABOLINA

VARDAG Permalink0
Idag är en sån där dag då jag har flängt runt hela dagen, såna dagar saknar jag verkligen mitt lilla hjärta hemma.
Även om hon har sin riktiga mamma (Chiqilina) på besök nu hos oss som hon kan buss med så blir jag ändå lite sådär längtansfull. 
Jag har förstått att det inte är så många år man han tillsammans, hon redan 3 år! Så varje dag försöker jag verkligen njuta av våra små stunder där vi busar eller myser tillsammans. 
 
Häromdagen hade hon lite krångel med magen och somnade hur mysigt som helst i min famn, då kände man verkligen den där tilliten som är så viktig. Jag kunde inte annat än att tänka på när hon var liten (ännu mindre) och jag för första gången fick lägga upp henne i sängen och mysa utan att Chiqilina började se efter vart hon var. 
Åh hon är så fin. 
 
Kram ❤️
Till top