Linea Berglund

"Allt du ser har ett värde utan ord"

VARDAG Permalink0
Jag tycker det är så fantastiskt att vi kan se hur nära naturen vi människor faktiskt är genom att vara uppmärksamma på det som finns runt omkring oss. När jag betraktar växter och djur så inser jag att vi inte är så olika i alla fall. Nu tycker du säkert att jag yrar, men om du vågar öppna dina sinnen och vågar se och inte bara titta så lovar jag att du kommer upptäcka den sidan hos dig med.
Därför tycker jag det är riktigt kul att fota blommor, växter och djur! Bara orkidén i färg här nedanför ser jag en fågel och ett tigerhuvud, hur mäktigt är inte det?! Tyvärr kan jag inte ett dugg om blomsorter, jag är dessutom riktigt usel på att hålla dem vid liv i krukorna hemma, men att fota dem och sedan välja den bästa bilden, det är kul!
Sen vill jag även säga att bilderna är tagna med mobilen, så jag ursäktar kvalitén. Nu framöver har jag tänkt att plocka fram vår kamera hemma för att få ännu bättre bilder, så det kommer väl det med :D  


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top