Linea Berglund

NOCCO - FÖR MOTIVATIONENS SKULL

HÄLSA OCH TRÄNING, VARDAG NOCCO, träning, träningsmotivation Permalink0
Testar NOCCOs nya smak - äpple, så himla god! 
Eftersom jag försöker att undvika koffein så är jag så glad över att NOCCO även har koffeinfria alternativ. Att dricka sånt här gör mig mer taggad inför träning men också efteråt för att uppehålla motivationen! Vet inte varför men så är det :D 
Har en period nu där jag saknar motivation, men då får man plocka fram disciplinen och putsa till den lite grann! I mars tänkte jag även införskaffa lite nya träningskläder och innan det vill jag vara i bättre form - vilket innebär diet. För det är sånt som behöva när man saknar motivation, ett mål, en belöning, något att se fram emot! Ska även se till att få ihop ett pass med någon kompis med så att man kan pusha och motivera varandra :D 
Till top