Linea Berglund

En riktigt vitaminbomb

HÄLSA OCH TRÄNING, SMOOTHIELICIOUS Permalink1
 
Det går inte att dricka för mycket smoothie.. De här senaste dagarna har jag inte bara börjat min dag med smoothie, jag har även avslutat den så! Och med granatäpple så klart!! Hade aldrig ätit granatäpple innan men fick för mig att testa i somras och nu är jag helt fast :D 
Granatäpple innehåller hur mycket antioxidanter som helst, dessa små härliga kärnor är även jättebra för cellförnyelsen! Våga frossa i granatäpple, juice som frukt, supergott och supernyttigt!
 
Ha det fint allihopa, kram :)
❤️
#1 - - ilhana.blogg.se:

Vad gott :) jag brukar också dricka smoothies både morgon och kväll ibland :) gott och mättande :)

Svar: Ja men visst är det Ilhana! Så himla gott och lyxigt, mycket friskare och fräschare än att äta chips :DKram Linea!
linealabolina.blogg.se

Till top