Linea Berglund

LONG LASHES

TIPS, VARDAG Permalink0
Åh! Äntligen är mina fransar bra! De längst ut har vuxit till sig jättefint och börjar tycka om min mascara mer och mer. För ungefär 3 år sedan hade jag den bästa mascaran man kan tänka sig för just långa ögonfransar, men så var den bara borta en dag! Sen dess har jag letat och letat (håller mig till budgetmascarorna eftersom jag gillar att lägga lager på lager, vilket kan bli väldigt dyrt i längden) och har nu det senaste året haft en mascara från L'Oréal Paris - Volume million lashes, So Couture. Så fantastiskt bra mascara om man vill lägga lager på lager och redan har långa fransar!! 
Många mascaror fokuserar ju på att få längre fransar, men med fransar som redan är långa blir det lätt klumpigt. Så nu känns det ändå som om jag har provat tillräckligt många för att ha hittat en riktigt bra mascara som är prisvärd. Den smular inte, håller hela dagen, är lätt att tvätta av, luktar otroligt gott, ger en bra svart färg och har gott om mascara i! 
Funderar dock bara på att testa en dyrare för att jämföra, men det återstår att se om något slår denna :) 
Kram ❤️
Till top