Linea Berglund

En ny början

POESI AV MIG Permalink1
Ser du samma stjärnor som jag
 eller famlar jag runt
 i det ljus du tände,
 det ljus som jag släckte
för nu står jag här
 med de knutna händer
 som så gärna 
 vill röra vid dig
 och ett hjärta som så gärna
 vill höra dig, dina ord
 de som träffar min kropp
 öppnar min själ 
 och visar dig
 mig
 
"Jag ser dig"
 
 för jag är som fångad
 i min tanke av dig
 när du säger att
 du ser vem jag är
och jag somnar idag igen
 med ben som vill springa,
 även om de ligger stilla
#1 - - Mattias :

Hej! Ville bara dubbelkolla din adress för jag tänkte skicka min fotobok med arkitekturbilder till dig. Jag sms:ade till dig igår men det kan ju vara ett gammalt nummer och därför kan även din adress vara gammal eftersom du nu har sambo. Du kan väl bekräfta via [email protected] så kan jag skicka den, om du vill ha den :)

Svar: Hej! Det var härligt att höra att du kände dig så upplyft av dikterna, något som verkligen får mig att fortsätta skriva är när man når ut till någons hjärta! Jag är också väldigt imponerad av dina fotografier och tacksam över erbjudandet, men kan inte med att säga ja. Tack, men nej tack :) Vill ändå tacka för dina ord, bloggen är fri att läsa! Försöker fila på några nya dikter som dyker upp här inom kort :) Ha en fin dag!
linealabolina.blogg.se

Till top