Linea Berglund

ALLMÄNBRA

TIPS, VARDAG Permalink0
Vet du vad? Idag är precis rätt tillfälle att testa något nytt eller lära dig något nytt! 
 
I somras tog jag bort både Facebook och instagram (kommer snart starta min Facebook igen men just idag har jag inget behov av det) och under den här perioden så har jag hunnit med så mycket istället för att scrolla och likea! Nu försöker jag också att lära mig lite mer och vill lära mig mer. Mitt nästa mål är att plugga upp lite ämnen, ta körkortet, lära mig lite italienska och bara utvecklas! För möjligheterna finns ju. 
 
Några personer som jag är riktigt imponerad av är Fredrik Lindström, Jesper Rönndahl och Elisabeth Höglund. För er som följer på spåret så förstår ni nog varför, de här personerna är så himla allmänbildade och duktiga på allt (älskar alla i på spåret men dessa är mina absoluta favoriter)! Tycker det är helt fantastiskt att en enda människa kan så mycket och det har verkligen motiverat mig.
Jag tycker att man ska vara uppmärksam på allt runt omkring sig, för någon har alltid något att lära dig. Vem vet, kanske är du med i det där frågesport programmet och får frågan om vad en limnolog gör, men vilken tur att du stötte på en på busshållsplatsen i förra veckan! 
 
Och jo, en annan favorit är Edward Blom - så fantastiskt kunnig. 
 
Kram på er
Till top