Linea Berglund

GYM-TIME

HÄLSA OCH TRÄNING Permalink0
Nu är det dags för gymmet och idag blir det ett benpass!
Känner mig egentligen ganska trött i benen eftersom jag igår simmade, och i fredags fick springa ner för ulricehamns backar då jag glömde att sätta på larmet på mobilen innan jag somnade och vaknade när bussen var längst upp i stan, för er som inte vet hur Ulricehamn ser ut så ligger busstationen längst ner. I vanliga fall tar det kanske 12-15 minuter att gå ner till stan från där jag var, jag klev av bussen 07.37 och min andra buss går 07.45 så jag fick bara börja springa (med en hund i famnen). Det såg säkert jätteroligt ut haha! 
Som tur var hann jag precis, men helt ärligt så trodde jag att jag skulle kräkas och dö på samma gång! Har inte sprungit på över ett år, så nu känner jag verkligen empati för de som tar tag i konditionen, ni är verkligen starka, målmedvetna människor!! 
Hade därefter sån träningsvärk i vaderna att jag knappt orkade gå hem från gymmet, helt galet. Nu ska jag kila, ha det bra! ❤️
 
KRAM
Till top