Linea Berglund

NEW IN / FÖR HYN

VARDAG Permalink2
Efter att ha fått lite tester med hudkrämer för ungefär 2 veckor sedan bestämde jag mig för att köpa lite produkter för min hy. Jag lägger inte så mycket på varken smink eller utekvällar och kände att min hy är faktiskt något som ska hålla livet ut och något som människor alltid kommer mötas av.
Från börjar kände jag mig väldigt tveksam, men det berodde mest på den första ansiktstvätten jag testade (perfectly clean, moisture mask) som var mer som en kräm och inte så djuprengörande på min hy, men väldigt härlig efteråt! Den som jag fick en test på idag (perfectly clean, purifying mask) var däremot mycket bättre och kände mig ren utan att bli stram och uttorkad i hyn. Det räckte faktiskt bara med en liten ärta på fingret för att tvätta av hela ansiktet!
För mig som har problem med akne och torr hy så kommer jag köra på den sista rengöringen, helnöjd än så länge! :) 
 
Så nu ska jag ge även detta märke en chans och hoppas att det blir bättre :D 
#1 - - Sarah:

Kul o få se va du använder :)

Svar: Så himla kul att höra Sarah! Ha en fin dag! :)
linealabolina.blogg.se

#2 - - Elin:

Åh tack för tipset! Jag använder mig av bioline phyto duo- en kräm om man känner att hyn är fet och funkar så bra. Sedan även av cliniques/emma S produkter som jag också älskar- tips!

Svar: Hej Elin! Tack själv! Hudvård är verkligen en djungel, ska man ha ekologiskt eller inte, dyra eller billiga, man måste ju testa! Var faktiskt inne på att testa Emma S ett tag och även clinique, känns som om dessa märken är väldigt vänliga mot akne/torr hy. Jag ska verkligen ta med mig dina tips om jag inte känner mig helt nöjd med det här märket! Hoppas du får en bra dag!
linealabolina.blogg.se

Till top