Linea Berglund

I'm a dreamer

VARDAG Permalink0
Godmorgon!

Det blir inte så mycket bloggande nu eftersom jag lämnar datorn i skolan, men nu ska jag försöka uppdatera lite :)
Ni ser att det dyker upp rätt mycket matbilder, det är just för att se lite vad jag äter och hur jag äter eftersom jag bestämde mig för att inte bara äta samma saker hela tiden. 
Igår bestämde jag mig även för att följa och uppnå en dröm jag har! Dock kommer det ta tid och det kommer vara en lång resa, sen kan jag inte gå in för det till 100% eftersom jag går i skola, jobbar och har en liten valp som måste få kärlek och uppfostras. 
Men min dröm är i alla fall att vara med på ett Body magazine omslag eller i alla fall något sånt!
I framtiden vill jag ju gärna jobba med något som har med hälsa att göra, både fysisk och psykisk hälsa och då hoppas jag även att jag tar mig dit, kanske även tävla någon gång inom athletic fitness om jag skulle vilja det :) 
 
 
 
Till top