Linea Berglund

Tillbaka

VARDAG Permalink1
Hejsan och förlåt för att jag inte alls har skrivit här!
Det har varit fullt upp med annat och har inte haft en tanke på att blogga från mobilen..

Jaqueline skällde på mig lite häromdagen ang. måtten och det, men jag har varken måttband eller våg här, så jag måste tyvärr dra ut på det. Dock har jag en anledning! 
Min träning just nu går hur bra på helst, jag känner att jag verkligen går in för den och att jag har ett mål, men målet sitter i mitt huvud :D
Därför vill jag vänta med mått och allt vad det är eftersom det kanske syns en större förändring om någon månad, kan ni hålla er tills dess?
 
För er som läser här varje dag vill jag också tala om att jag nu finns på instagram @linealabolina :)
Hoppas ni får en fantastisk dag!
#1 - - Ellinor:

Heja dig sötnos, du kommer fixa det! ;)

Till top