Linea Berglund

Aloe Vera Gelly Time

VARDAG Permalink1
Hej!
Nu pustar jag ut efter 24h passet och längtar verkligen hem för att kunna tvätta lite och förhoppningsvis träna :) 

Innan jobbet började passade jag och Jaqueline på att ses över en kopp te. Nu har hon lite planer inför framtiden som innebär att vi inte kommer kunna ses, men jag är så glad för hennes skull och att hon har hittat något som hon tycker är roligt och vill göra! 
Vi pratade om allt möjligt och om min student + bal eftersom det är riktigt nära nu! 
Imorgon ses vi igen för att prata mer om balen, vilket jag är otroligt tacksam för. Det finns ingen finare vän än min Jaqueline <3 

Nu är även min praktikperiod slut, vilket jag tycker är riktigt tråkigt! 
Jag trivdes så himla bra med min handledare och hennes man (som för övrigt är min PT).
Fick även en jättefin avslutningspresent som jag blev jätteglad för, nämligen Aloe Vera gel. Jag och min handledare har pratat om denna nästan varje dag i 4 veckor! 
Kommer skriva ett inlägg om drycken så att ni vet varför jag blev så sugen på den ;)

Hoppas ni mår bra, nu när det är lov så kommer det dyka upp fler inlägg här! 




#1 - - Malin:

Vart jobbar du? :)

Till top