Linea Berglund

Gräv lite djupare

HÄLSA OCH TRÄNING Permalink0
Jag har en sån fantastisk känsla i min kropp och själ att jag knappt vet hur jag ska beskriva den. Kanske ska jag bara låta den vara och inte störa den, men samtidigt måste jag tala om det för någon. 
En osynlig styrka, en push, en låga som fick mig att känna hur fantastiskt livet är, här är jag! Och där är du! Skapad för att vara det absolut bästa för dig själv, med egenskaper som bara är dina egna. 
På tal om egenskaper, jag kan avslöja några av mina:
  • Stolthet är mitt förnamn och det har sina för- och nackdelar.
  • Pedant och perfektionist ut i fingerspetsarna, vikta strumpor och kläder i färgordning är det enda rätta.
  • Gör alltid något - att sitta still och inte göra någonting finns inte på kartan, förutom när det är smoothietime.
  • Gillar att göra saker i lugn takt.
  • En aning omtänksam
  • Samtidigt väldigt mån om mig själv, för mig är det viktigt att ta hand om egot utan att vara egoist. Egoism handlar (enligt mig) om ens egen vinning i allmänhet, vilket är negativt. Ego däremot (som jag föredrar) innebär snarare att handla gott mot alla, men undvika dem som gör dig illa.
 
Till top