Linea Berglund

Nästan en vecka

VARDAG Permalink0
Under hela veckan har jag tänkt att sätta mig ner och skriva ett blogginlägg, men det har inte alls blivit av, det kom helt enkelt saker emellan. 
Den här veckan har i vilket fall varit jättemysig. I tisdags fick jag en härlig massage på HBC, efter det träffade jag Louise och vi promenerade till viskan där det blev en efterlängtad räksallad! Eftersom min sambo inte tål räkor så kan jag inte köpa hem det eller äta det överhuvudtaget om vi ses samma dag. Han var i vilket fall bortrest så äntligen kunde jag njuta av räkor!
Efter vår lilla middag var det för min del dags för träning där världens bästa Martina befann sig. Hon var med och pushade mig i mitt biceps pass vilket jag verkligen uppskattade. Jag klarar så himla mycket mer när någon skriker på mig och nu börjar formen äntligen ta fart, tack vare den där sista pushen man alltid får utav dessa fantastiska människor!
Träningen går så himla bra, allt bara flyter på och jag är så himla glad för det. Nu går verkligen allt som jag vill.  
Sen blev det helt plötsligt helg, förstår inte hur det kunde gå så fort! Men eftersom det var fredag så gick jag och Oliver ut och åt på Svenerik i borås, världens mysigaste ställe! Vilken service och vilken mat! Därefter gick vi på bio för att se Kingsman - the secret service. Otroligt välgjord film, väldigt rolig men ändå väldigt spännande :D
Nu är datorn snart urladdat så jag stoppar här, ha det fint!
Till top