Linea Berglund

Ingen video

VARDAG Permalink0
Hej!
 
Jag försökte lägga in ett videoklipp här innan från datorn men det gick inte! Och videofy hackade hela tiden så ni som läser här får bli utan videoklipp.
Om någon vänlig själ vet hur man gör utan att behöva ladda upp på facebook eller youtube och bädda in först (vilket inte heller gick) så får ni gärna tala om det.
Nåja, jag tänkte dela med mig av en annorlunda lista med några annorlunda grejer jag gör, som kanske inte är så intressant men väldigt konstigt.. Vi har alla knasiga grejer för oss..
  • Håller upp håret som en hästsvans när jag borstar tänderna och glömmer alltid av kranen
  • Lyfter upp knät när jag nyser
  • Får ryckningar i ena ögat när jag skrattar
  • Får tårar i ögonen när jag hickar
  • Nyser väldigt tyst
Jag förstår inte varför jag delar med mig av detta, men men :)
Hoppas alla får en fortsatt trevlig dag!
Till top