Linea Berglund

Dig för mig själv

POESI AV MIG Permalink1
 
De vilsna själarna
 människorna
 ser bara utsidan
Där yrar de 
 och missar något 
 fantastiskt
Hela dig
 
 
Hejsan! Nu byter jag ämne här på bloggen! Kommer säkert slänga in personliga inlägg och hälsoinlägg, men främst kommer bloggen användas till mina dikter och bilder. Tidigare har jag ibland använt bilder från nätet till mina dikter, men fr.o.m nu kommer jag endast använda mina egna bilder. 
 
Tanken med mina bilder och dikter är att varje individ själv ska få tolka och känna utifrån sin egen situation i livet.
Hoppas att ni gillar dem!
Fler finns att läsa under kategorin "poesi av mig" i vänsterspalten, om ni inte ser en vänsterspalt är det bara att trycka på ikonen i vänster hörn så kommer den upp! 
#1 - - Ellinor:

Underbaring!

Jag brukar spara dina inlägg. Du vet; "det bästa till sist".
Någon gång i månaden tillåter jag mig att gå in här och njuta, nästan frossa, i sånt jag inte läst tidigare.
Ibland sträckläser jag allt i ett svep, andra gånger suger jag på orden i en halv evighet. Smakar försiktigt på varje detalj. Ryser.
Man kan säga att din blogg är en godispåse, och var inlägg en karamell. Jag önskar att de aldrig tar slut.

Du är fantastisk,
kram!♡

Svar: Men dina kommentarer är ju för underbara! Tack så himla mycket för dina fina ord hjärtat! Saknar dig, kram <3
linealabolina.blogg.se

Till top