Linea Berglund

Back to Life

VARDAG Permalink0
Tjoflöjt!
Känner mig så töntig när jag använder den frasen, men den är så härlig så jag kommer faktiskt fortsätta :'D 
 
Ja, nu är jag tillbaka på banan igen, fortfarande lite småförkyld (för självklart blev jag förkyld i förra veckan) och röd i ögonen men det är väl bara att köra ändå antar jag. Kroppen har fått vila lite iallafall, så igår jobbade jag på mitt vanliga jobb och idag gick jag över till Life. 
Jag måste bara säga det - jag älskar life! 
Det har alltid varit min favoritbutik och äntligen är jag en del av den, tycker det är så himla kul :D 
 
Men även om jag känner mig sådär kry så får ändå träningen vila några dagar till, Uuh, man märker verkligen att man är borta från den.. Jag försöker åtminstone stå och spegla mig titt som tätt och försöka förstå att musklerna faktiskt är kvar och att resultaten som jag längtar efter är på gång. För en person som inte tränar låter detta säkert helt koko, men när man försöker skulptera så är det verkligen hjärtskärande att bli sjuk när allt går så bra!
Kanske är det kroppens sätt att förvarna en för sjukdom? Köra slut ut i det sista för att kunna reparera som bara den under de där soffliggande, tv-tittande dagarna? 
 
Nåväl, hoppas ni håller er friska så hörs vi, kram! 
Till top