Linea Berglund

Fredag

VARDAG Permalink1
 
Hallå kissekatter! 
 
Då är dagens alla sysslor äntligen klara, har flängt omkring mest hela dagen tycker jag - förutom när jag var på Life då en stund. I vilket fall så är gympasset avklarat och även om jag tog det väldigt lugnt så känns det skönt att ha gjort det. Så nu sitter jag mest och väntar på mat, det ska bli så himla gott! Det återstår bara att se om mina avocados hemma har mognat till sig nu (köpte dem för sisådär 3 dagar sen så man tycker ju att det är dags nu). Eftersom jag inte är så mycket för såser eller créme fraiche i mat så tycker jag om avocadon, den ger en fet men ändå fräsch känsla.
 
Hoppas verkligen att ni har haft en mysig dag idag och jag önskar er en fortsatt trevlig fredag!
Kram
#1 - - Anonym:

Har sett på dig ett par ggr både U-hamn och Borås, och tycker du verkligen sticker ut i mängden, det är ditt långa vackra hår som gör att man vänder sig om och vill titta en gång extra.

Svar: Ser man på, tack så himla mycket! Ha en fin dag!
linealabolina.blogg.se

Till top