Linea Berglund

MAN BLIR DEN BULLE MAN BLIR

OPERA, MUSIKAL OCH KONST Permalink0
Avslutar dagen med dokumentären om Peter Mattei som tydligen ska vara jättehärlig!
Vet dock inte om jag orkar kika igenom hela, men en liten stund får det bli. Har i allmänhet lite svårt att se klart saker och ting men försöker verkligen jobba på det eftersom det är en mindre charmerande egenskap.. Kan ibland bara gå ifrån en film för att göra något helt annat, städa eller plocka ur diskmaskinen t.ex. haha.. 
Hur som helst så verkar dokumentären bra, har endast sett Peter Mattei en gång och det var i Billy Budd 2014 om jag minns rätt. Så nu har jag börjat kika på Barberaren i Sevilla som han var med i senast så att jag börjar lära mig lite mer! 
Ja, nu får jag börja kika om det ska bli något! 
 
Kram ♥
Till top