Linea Berglund

FÖDELSEDAG

VARDAG Permalink0
Igår var det min födelsedag, hela 22 år på en måndag och jag som är född på en måndag :D Eftersom jag har inaktiverat Facebook var det en stor skillnad på gratulationerna haha, men det gör ju inget, allt kan man inte komma ihåg! 
Men några som kom ihåg var gymmet, jag gymmar ju på en klubb som håller i både styrkelyft och tyngdlyftning, men andra är också välkomna såklart. Detta möttes jag av i korridoren och blev riktigt glad, vilka fina människor ni är! 
Sen gymmade jag in min nya lavendelfärgade tröja som mormor gav mig i present, trodde inte att jag passade i ljuslila, men hade helt fel :D Testade även en ny dryck vi har tagit in på Life - bloomy drinks STARK, passade bra :D 
En dryck med rysk rot som ska vara uppiggande men inte innehålla något koffein eller socker! 
Till top