Linea Berglund

INGET FÅR STOPPA DIG

HÄLSA OCH TRÄNING, VARDAG Permalink2
Den här bilden togs för exakt ett år sedan. Jag minns precis vad jag ville förmedla - att acne/finnar eller vilka problem vi än har, har sina mörka och ljusa sidor. Det kan få en människa att vilja gömma sig bakom persienner eller gardiner, men samtidigt vilja stå stark och visa att man faktiskt inte berörs av andra.
Jag skriver ofta inlägg om min hy och det är av endast av en anledning: LÅT INGET STOPPA DIG! 
 
Min hy är inte lika infekterad idag som på bilden ovan, vilket är otroligt skönt. Men oavsett så är den viktigaste punkten i detta, vi är bara de vi är! 
#1 - - cornyz.blogg.se:

Fin och inspirerande bild!! Det är sånt här alla unga tjejer behöver se, kan tänka mig att många själv sitter med acne och ser på youtubevideos där perfekta tjejer lägger perfekt smink och blir flawless, och sen kan de själva inte leva upp till det. Man måste inse att alla är olika och att man är finast när man är sig själv!!

Svar: Precis! Det är så himla viktigt att våga vara sig själv och uppmuntra just det. Tack så mycket, kram! :)
linealabolina.blogg.se

#2 - - Lili:

Väldigt fin bild och det är fint att du delar med dig också!

Svar: Tack så mycket Lili! Kram
linealabolina.blogg.se

Till top